„Bitė Lietuva“ praneša, kad institucijoms skundžia galimai klaidinančias ir net šmeižikiškas „Telia Lietuva“ reklamas.
Pasak „Bitės“ pranešimo, „Telios“ reklamose be leidimo naudojami registruoti „Bitės“ prekės ženklai, taip pat paskleisti gerą bendrovės reputaciją menkinantys teiginiai. Dėl galimo šiurkštaus Lietuvos žmonių klaidinimo „Bitė“ kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, prašydama įpareigoti „Telią“ reklamą nutraukti.
„Šiandien kreipėmės į valstybės institucijas prašydami skubiai įvertinti tokį nekorektišką konkurentų elgesį“, – pranešime žiniasklaidai sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Gintas Butėnas.
Bendrovė praeityje viešai teigė, jog „Bitė“ siekia ne bet kokia kaina žmonių ekranuose parodyti 5G ženkliuką, bet užtikrinti kokybišką naudojimosi internetu patirtį. Tam „Bitė“ per kelerius metus investuoja rekordinius 100 mln. eurų.
Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskųstos net kelios „Telios“ reklamos. Pasak „Bitės“, ypač įžūli – lyginamoji „Telios“ reklama, kur pateikiami tikrovės neatitinkantys teiginiai, taip pat su išsiskiriančia, „Bitės“ komunikacijoje ilgus metus naudojama žalia spalva ir fraze „taip lengviau“.
„Lyginamojoje „Telios“ reklamoje manipuliatyviai pasitelkiamas ir žemėlapis, kuriuo sudaromas klaidinantis įspūdis, neva „Bitės“ 5G ryšys veikia tik pietinėje Lietuvoje. Tai yra netiesa ir toks klaidinantis gudravimas daro žalą gerai „Bitės“ reputacijai“, – teigė advokatų profesinės bendrijos „IP forma“ advokatas Gediminas Pranevičius.
Teigiama, kad šiandien „Bitės“ 5G pasiekiamas 1,75 mln. žmonių – net 60,6 proc. visų Lietuvos gyventojų. Šiuo metu visas „Bitės“ ryšio padengimas siekia 99 proc. Lietuvos teritorijos.
Skunde „Bitė Lietuva“ prašo institucijų įpareigoti galimai Lietuvos žmones klaidinančią „Telia Lietuva“ lyginamąją reklamą nutraukti ir pritaikyti sankcijas.