Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 25 d.


RESTORANAI
„Burger King“ restoranų Baltijos šalyse operatorė patyrė 2 mln. eurų nuostolį
BNS
Pexels

„Burger King“ restoranų Baltijos šalyse frančizės turėtoja „Tallink Fast Food“, kuri yra Estijos laivybos bendrovės „Tallink Group“ antrinė įmonė, praėjusiais metais patyrė daugiau kaip 2 mln. eurų nuostolį.

Pardavimų pajamos siekė 4,3 mln. eurų.

„Tallink Fast Food“ veiklą pradėjo prieš trejus metus.

Anot pranešimo, pernai, kaip ankstesniais metais, didelės įtakos veiklai turėjo dėl COVID-19 pandemijos maitinimo paslaugų sektoriui įvesti ribojimai, dėl kurių bendrovė plėtė bendradarbiavimą su maisto pristatymo bendrovėmis „Wolt“ ir „Bolt“, ieškodama naujų apyvartos didinimo būdų, o tai savo ruožtu padidino bendrovės sąnaudas.

Nors pirmaisiais „Burger King“ veiklos metais daugiausia dėmesio buvo skiriama restoranų atidarymui Estijoje, praėjusiais metais bendrovė atidarė du naujus restoranus Latvijoje ir keturis naujus restoranus Lietuvoje. 2021-ųjų pabaigoje Baltijos šalyse veikė 14 „Burger King“ restoranų, pažymi bendrovė.

Įmonė tęsia plėtrą visose trijose šalyse, pagrindinį dėmesį dabar skirdama „drive-thru“ restoranų atidarymui, iš kurių pirmas pradės veikti šiemet Estijoje.

2022 08 12 12:10
Spausdinti