„OpenAI“ pirmadienį paskelbė pradedanti kurti „ChatGPT“ verslo versiją, nes jos dirbtinio intelekto pokalbių roboto sensacija, praėjus devyniems mėnesiams po istorinio debiuto, praranda vartotojus.
„ChatGPT“ kūrėjai teigia verslo klientams pasiūlysią aukščiausios kokybės dirbtinio intelekto asistento versiją, kurioje, palyginti su ankstesnėmis, bus „įmonės lygio“ saugumo bei privatumo patobulinimų, teigiama „OpenAI“ pranešime.
Duomenų saugumo klausimas tapo itin aktualus, nes didžiosios technologijų kompanijos, įskaitant „Apple“, „Amazon“ ir „Samsung“, uždraudė savo darbuotojams naudotis „ChatGPT“, baiminantis jų slaptos komercinės informacijos nutekėjimo.
„ChatGPT Enterprise“ bus paremta GPT-4, aukščiausio našumo „OpenAI“ modeliu, kaip ir „ChatGPT Plus“, bendrovės prenumeruojamoji versija privatiems klientams, tačiau verslo klientams bus suteiktos specialios privilegijos, įskaitant didesnę spartą.
„Tikimės, kad dirbtinis intelektas galės padėti ir pagerinti kiekvieną mūsų darbinio gyvenimo aspektą ir padaryti komandas kūrybiškesnes bei produktyvesnes“, – tvirtina „OpenAI“.
Tyrimų kompanija „Similarweb“ skelbė, jog birželį ir liepą „ChatGPT“ duomenų srautas sumažėjo beveik dešimtadaliu, o tai galima paaiškinti vasaros atostogomis mokyklose, nes maždaug ketvirtadalis šio roboto naudotojų visame pasaulyje yra 18-24 metų amžiaus.