Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, kovo 13 d.


DI AGENTAI
Kiekvienam po asistentą: ką gali DI agentai?
Liepa Žeromskaitė
Shutterstock

Sparčiai tobulėjančio dirbtinio intelekto (DI) agentai netrukus smarkiai palengvins ir verslo procesus, ir kasdienybę

IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.

Gydytoja E. į kliniką atvyksta ryte ir peržiūri savo darbotvarkę. Jos DI agentas „MediAssist“ jau išanalizavęs tos dienos medikės grafiką ir pažymėjęs aukštesnės rizikos atvejus, o šiai susitikus su pirmuoju pacientu realiuoju laiku pateikia jo ligos istorijos santrauką, laboratorinius tyrimus ir galimas diagnozes. Susidūrusi su sunkesniu atveju, gydytoja paprašo „MediAssist“ pagal paciento ligos simptomus peržvelgti naujausius medicininius tyrimus bei straipsnius ir pateikti galimus gydymo metodus. DI agentas taip pat peržiūri rentgenogramas, pažymėdamas didesnio dėmesio vertas vietas, o gydytojos konsultacijų su kitais medikais metu realiuoju laiku leidžia dalintis duomenimis, stenografuoja susitikimą ir pateikia santrauką.

Nei gydytoja E., nei jos DI agentas „MediAssist“ realybėje neegzistuoja. Tai – „Google“ sukurto DI pokalbių roboto „Gemini“ pateiktas pavyzdys pagal užklausą, kaip ateityje gali atrodyti žmonių kasdienybė naudojant išplėtotus DI agentus. Sektoriaus ekspertai tikina, kad 2025-ieji bus DI agentų metai, kai šioje srityje išvysime didžiulį proveržį.

2025 02 18 06:45
Spausdinti