Vokietijos oro linijų bendrovė „Lufthansa“ ketvirtadienį pranešė, kad jos krovinių gabenimo veikla padėjo uždirbti pirmąjį grynąjį pelną nuo koronaviruso pandemijos pradžios.
Balandžio–birželio mėnesiais „Lufthansa“ uždirbo 259 mln. eurų (263 mln. JAV dolerių) grynąjį pelną – pirmąjį teigiamą rodiklį nuo 2019 metų pabaigos. Tuo pačiu laikotarpiu pernai vežėja fiksavo 756 mln. eurų nuostolius.
„Lufthansa“ „grįžo į pelningumą“, pareiškė generalinis direktorius Carstenas Spohras, pandemiją apibūdinęs kaip „sunkiausią finansų krizę bendrovės istorijoje“.
„Lufthansa“, kurios grupei priklauso „Austrian Airlines“, „Brussels Airlines“, „Eurowings“ ir „Swiss“, pandemijos metu patyrė didžiulius grynuosius nuostolius – 6,7 mlrd. eurų 2020 metais, o 2021-aisiais – dar 2,2 mlrd. eurų.
Bendrovę nuo bankroto išgelbėjo vyriausybės parama, skirta 2020 metų birželį.
Pastarojo ketvirčio teigiamus rezultatus lėmė „rekordiniai“ padalinio „Lufthansa Cargo“ veiklos rezultatai, kuris turėjo naudos iš didelės krovinių gabenimo paslaugų paklausos bei „krovinių gabenimo jūra trikdžių“.
Krovinių gabenimo padalinys antrąjį ketvirtį užfiksavo 482 mln. eurų veiklos pelną – 48 proc. daugiau nei pernai.
Dėl kelionių paklausos „bumo“ „Lufthansa“ keleivinių oro linijų bendrovių rezultatai „ženkliai pagerėjo“, nors ir dar neišbrido iš raudonos zonos, išskyrus „Swiss“.
Pastaruoju metu oro uostuose kilus chaosui, „Lufthansa“ pareiškė, kad vėl pradės samdyti darbuotojus ir įdarbins 5 tūkst. naujų darbuotojų. Per pandemiją atleidę dalį personalo, dabar oro uostai sunkiai tvarkosi su dideliais keleivių srautais.
Nepaisant trikdžių ir miglotų ekonomikos perspektyvų, „Lufthansa“ teigė besitikinti, kad „bilietų paklausa išliks didelė likusią šių metų dalį“.
Per visus 2022 metus „Lufthansa“ planuoja pasiekti 75 proc. ikikrizinio keleivių pervežimo pajėgumų.
Grupė taip pat įvertino numatomą šių metų veiklos pelną, sakydama, kad tikisi uždirbti „daugiau nei 500 mln. eurų“.