Karantino metu vartotojai atlieka gerokai daugiau skalbimo, valymo ir kitų švaros darbų – bent jau tokią išvadą galima padaryti iš vieno didžiausių namų apyvokos produktų gamintojo „Procter & Gamble“ (P&G) ketvirčio pardavimų ataskaitų. Per tris mėnesius fiksuotas didžiausias pardavimų augimas per kelis dešimtmečius, skelbia „Financial Times“.
Pirmojo metų ketvirčio „P&G“ pardavimai šoktelėjo 10 proc. Jungtinėse Valstijose ir 6 proc. Vakarų Europoje. Bendrovės atstovai teigė, kad padaugėjo „Tide“ produktų ir indų priežiūros priemonių pirkėjų, nes namuose gyvenantys vartotojai daugiau skalbė ir ruošė maistą patys, užuot vakarieniavę kavinėse ir restoranuose. Be to, dabartinė krizė padidino gyventojų supratimą apie švaros ir higienos svarbą.
Tiesa, ne visi „P&G“ prekės ženklai iš šios situacijos išlošė. Pavyzdžiui, „Gillette“ skustuvų ir „SK-II“ kosmetikos pardavimai išliko prasti, nes dėl karantino žmonės negali išeiti pabendrauti, todėl mažiau dėmesio skiria ir savo išvaizdai.
Iš viso per tris mėnesius „P&G“ uždirbo 17,2 mlrd. JAV dolerių, o grynosios pajamos sudarė 2,96 milijardo JAV dolerių. Jos padidėjo 7 procentais.