Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


REKLAMA
Naujas lietuviškas maisto startuolis „NARA“ pagelbės skubantiems, tačiau sveikai maitintis ne visada spėjantiems
Partnerio turinys
Bendrovė
A. Zabarauskas.

„NARA Health“ startuolio įkūrėjai, ne vienus metus praleidę prie subalansuoto maisto kokteilio kūrimo, didžiausią iššūkį turėjo atrandant receptą produkto, kuris maistingumu atitiktų visavertį patiekalą, kurį paruošti užtruktų greičiau, nei pašildyti picą, o skonis būtų malonus ir neatsibostų, vartojant kiekvieną dieną. Negana to, prie šių tikslų prisidėjo ir siekis produktais pagerinti žmogaus sveikatą ir ilgaamžiškumą.

Po pusantrų metų testavimų ir darbo komandai pavyko išvystyti produktą, kuris yra unikalus ne tik Lietuvoje, bet ir globalioje rinkoje. Startuolio, gaminančio šį inovatyvų visavertį maistą, įkūrėjai neabejoja, kad tinkamu metu pasiūlė teisingą produktą, nes pasaulyje vis labiau kyla sveikos gyvensenos banga, o maistas – viena svarbių to sudedamųjų dalių.

Investavo gerai Baltijos šalyse žinomas prekės ženklas „SUN365“

„NARA Health“ direktorius Algirdas Zabarauskas teigia: „Nors save identifikuojame kaip startuolį, kuris rinkai pristato maisto inovaciją, bendrai maisto sektoriuje nesame naujokai. Vienas pagrindinių investuotojų į „NARA Health“ yra Lietuvoje ir Baltijos šalyse gerai žinomas sveikų ir inovatyvių gėrimų bei maisto produktų prekės ženklas „SUN365“.“

Su kodu IQ20 interneto parduotuvėje nara.health suteikiama 20 proc. nuolaida visoms prekėms.

„Jau 10 metų tiek Baltijos šalims, tiek ir platesnėms rinkoms, tokioms kaip JAV, Jungtinė Karalystė ar Honkongas, siekiame pristatyti maisto ir gėrimų inovacijas, kurios būtų ne tik sveikesnės alternatyvos, bet ir padėtų spręsti kurią nors aktualią žmogui problemą.

Šiuo atveju mes patys pastebėjome, kad nors kuriame ir parduodame sveikus produktus, ne visada randame laiko valgyti sveikus pusryčius ar pietus. Matydami šią nišą, pradėjome ieškoti sprendimų ir išvystėmę idėją kurti visavertės mitybos maisto kokteilį, kuris pasirūpintų ne tik visais reikalingais vitaminais, mineralais, kalorijų bei baltymų kiekiu, bet ir turėtų prieinamą kainą bei padėtų taupyti mums visiems brangų laiką“, – nurodo A. Zabarauskas.

Sudėtis pranašesnė nei konkurentų užsienyje

„Tokio pobūdžio produktų yra tikrai nemažai. Mūsų pagrindinis išskirtinumas – ypač kokybiška sudėtis bei ingredientai, kurių nauda yra patvirtinta klinikiniais tyrimais, todėl jie iš tiesų padeda žmogui. Pavyzdžiui, didžioji dalis gamintojų naudoja nerafinuotą rapsų ar saulėgrąžų aliejų, o mes pasirinkome naudoti aukščiausios kokybės ypač tyrą alyvuogių aliejų. Daugelis konkurentų naudoja mažos savikainos perdirbtų sojų gaminius, o mūsų baltymų šaltinis – žirniai, kurie yra lengviau virškinami ir maistingesni. Todėl net viena porcija pasižymi dideliu maistingumu: augalinių baltymų kiekiu (net 23 g), skaidulomis ir mažu cukraus kiekiu.

Pasirinkome kelią vystyti visiškai augalinės kilmės produktą. Tačiau tai nereiškia, kad orientuojamės tik į veganus, anaiptol, taikomės į visavalgius, kurie norėtų dažniau į savo maisto racioną įtraukti sveikesnį pasirinkimą bei daugiau augalinės kilmės produktų, kurių taip trūksta dažno mūsų mitybos racione, ypač žiemos periodu“, – tęsė A. Zabarauskas.

Nauda pagrįsta mokslu, o ne pažadais

„Turėjome ambiciją pasiūlyti produktą, kurio teikiamą naudą būtų galima patvirtinti moksliniais tyrimais. „NARA Health“ produktai pasižymi ne tik imuniteto ir kognityvinių gebėjimų stiprinimo bei nuovargio lengvinimo funkcijomis. Manome, kad pirmieji rinkai pasiūlėme ilgaamžiškumą (longevity) skatinančią liniją, kurios sudėtyje yra kliniškai patvirtinta pažangi resveratrolio formulė, padedanti sustabdyti senėjimo procesus.

Resveratrolis yra turbūt stipriausias žinomas mokslui ingredientas, aktyvuojantis vadinamąjį ilgaamžiškumo geną SIRT1, kurio tikslas apsaugoti organizmą nuo įvairių ligų, natūraliai atsirandančių dėl senėjimo procesų. Taip pat, siekiant užtikrinti visavertę mitybą, „NARA Health“ gaminiai yra praturtinti gausybe svarbiausių vitaminų ir mineralinių medžiagų, kurių yra net 26: vitaminai A, C, D, B6, B12, geležis, kalcis, natris, omega 3-6-9 bei dar daug kitų. Todėl produktas turi patvirtintas net 180 funkcijų ir naudas, padedančias žmogaus organizmui“, – aiškina startuolio vadovas.

Taupome vartotojo laiką ir pinigus

„Nors sutinkame, kad vartotojai vis labiau ieško sveikesnių maisto alternatyvų jų kasdieniniam racionui, ne mažiau svarbūs aspektai yra kaštai ir laikas. „NARA Health“ yra sprendimas tiems, kurie nespėjo pavalgyti pietų ar pusryčių, nes šį produktą galima pasigaminti vos per 2 minutes, o pietų kaina, įsigijus produktą su nuolaida, prasideda vos nuo 2,50 Eur. Taigi, nuolat brangstant maistui ir dienos pietums, tai tampa net ir finansiškai patraukliu pasirinkimu, o sutaupytą laiką galime skirti judėjimui ar knygai skaityti pietų pertraukos metu“, – teigia startuolio įkūrėjas.

Nuo pat pradžių produktas kurtas eksportui

Startuolio kūrėjai džiaugiasi pirmų mėnesių rezultatais Europoje. Kelis kartus jau buvo pasitaikę situacijų, kai produktų pirkėjų buvo, tačiau parduoti nebuvo ką. „NARA Health“ komandą labiausiai džiugina ne pats pardavimų faktas, bet tai, kad dauguma žmonių pabandę užsisako dar kartą, rodo, kad gaminys yra sėkmingas ir pateisinantis net pačių išrankiausių lūkesčius. Dėl šių priežasčių tikimasi, kad produktas turi tinkamą konkurencinį pranašumą dar platesnėje, globalioje rinkoje. Internetinė prekyba numatoma kaip pagrindinis veiklos vystymo kanalas, kuris leis tiesiogiai be tarpininkų pasiekti vartotoją. Startuolio pagrindinis tikslas yra pasiekti JAV pirkėją, o suburta komanda turi tam patirties.

2024 05 20 14:47
Spausdinti