„Netflix“ antradienį pranešė apie antrąjį ketvirtį iš eilės sumažėjusį abonentų skaičių, internetinės televizijos milžinei susiduriant su įnirtinga konkurencija, o žiūrovams veržiantis diržus augančios infliacijos fone.
Visgi bendrovė investuotojus patikino, kad ateityje laukia geresnės dienos.
970 tūkst. prenumeratorių praradimas pastarąjį ketvirtį nebuvo toks didelis, kaip prognozuota, todėl šiuo metu „Netflix“ abonentų skaičius siekia 221 milijoną.
„Kai kuriais atžvilgiais sunku prarasti milijoną abonentų ir vadinti tai sėkme, bet iš tikrųjų esame labai gerai pasiruošę kitiems metams“, – savo pajamų pristatyme teigė bendrovės vadovas ir įkūrėjas Reedas Hastingsas.
Bendrovė savo pajamų ataskaitoje nurodė, kad esamą ketvirtį tikisi pritraukti milijoną mokamų abonentų.
„Netflix“ akcijos šiek tiek pabrango po prekybos sesijos valandų, o tai rodo, kad investuotojai nenusigręžė nuo įmonės.
Tuo tarpu analitikai pažymėjo, kad rezultatai, nors ir ne tokie prasti, kaip buvo bijota, vis tiek kelia nerimą.
„Buvo tikimasi „Netflix“ abonentų praradimo, tačiau tai tebėra skaudi vieta įmonei, kuri visiškai priklauso nuo iš abonentų gaunamų pajamų“, – pažymėjo analitikas Rossas Benesas.
Analitikas pridūrė, kad „jei bendrovė neras daugiau franšizių, kurios sulauktų plataus atgarsio, galiausiai jai bus sunku atsilaikyti prieš konkurentes, trokštančias jos karūnos“.
„Netflix“ vadovai leido suprasti, kad bendrovė ims griežčiau kontroliuoti dalijimąsi prisijungimo vardais ir slaptažodžiais, leidžiančiais daugeliui žiūrovų pasiekti platformos turinį nemokamai.
Bendrovė šiuo metu bendradarbiauja su „Microsoft“, kad parengtų pigesnį prenumeratos planą, į kurį būtų įtraukta reklama.
Planas, kaip pranešė „The New York Times“, galėtų būti pasiūlytas iki šių metų pabaigos.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama