Siekiant pagerinti Lietuvos verslo žinomumą Pietų Korėjos vartotojams, planuojama įmonėms surengti e. prekybos plėtros konsultacijas, šiuo metu ieškoma tokių paslaugų tiekėjo.
Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ teigia, kad jos atliktas Azijos e. prekybos rinkos tyrimas parodė Pietų Korėją esant viena palankiausių regiono šalių užsienio produktų importui bei e. prekybai. Savo ruožtu, Lietuvos įmonės taip pat rodančios susidomėjimą šia kryptimi.
„Tikimės, kad 2021-2022 metais padėsime 10 Lietuvos įmonių įžengti į Pietų Korėją per tarpvalstybinę e-komercijos „Coupang“ arba jai lygiavertę platformą. Mūsų tikslas – bendradarbiaujant su vietiniais Pietų Korėjos partneriais ir e. prekybos atstovais suteikti Lietuvos įmonėms vertingas konsultacijas“, – BNS atsiųstame komentare teigia „Verslios Lietuvos“ Eksporto departamento vadovė Rasa Uždavinytė.
Konsultacijos turėtų padėti ne tik efektyviai pasiekti Pietų Korėjos vartotoją, bet ir įsitvirtinti šalyje ilgesniam laikotarpiui, augti tarptautiniu mastu.
„E. prekyba yra labai puikus būdas žengti ant parduotuvės lentynų ir tapti matomiems. Šis projektas padės didinti Lietuvos kaip inovatyvios ir kokybiškus, tvarius bei aukštųjų technologijų produktus gaminančios šalies žinomumą pasaulyje, o verslui – padaryti pirmus žingsnius prekybos Azijoje link“, – komentavo R. Uždavinytė.
Agentūra ketvirtadienį paskelbė tarptautinį viešąjį pirkimą, kurio preliminari vertė siekia 210 tūkst. eurų (be PVM), rašoma centriniame viešųjų pirkimų portale.
Pasak „Verslios Lietuvos“, tiekėjas vykdytų nacionalinę rinkodarą, konsultuotų atrinktas įmones, kaip sukurti paskyras atitinkamoje e. prekybos platformoje, ir visais kitais įėjimo į rinką klausimais – nuo logistikos ir sandėliavimo iki apskaitos ir mokesčių.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.