Registrų centro liepos pabaigoje išplatintoje analizėje teigiama, kad pernai didesnę nei 2019-aisiais apyvartą pasiekė du trečdaliai prekybos internetu sektoriaus įmonių ir beveik trys ketvirtadaliai bendrovių dirbo pelningai. Dalies įmonių apyvarta per metus padidėjo net keliais kartais. Pardavimo pajamas augino du trečdaliai sektoriaus įmonių. Pelningai dirbusių bendrovių pelno mediana siekė 17 tūkst. eurų. Nuostolių patyrė 26 proc. įmonių, jų mediana buvo 4 tūkst. eurų.
„Galima drąsiai teigti, kad internetinė prekyba praėjusiais metais išgyveno aukso amžių“, – apibendrino Registrų centro duomenų analitikas Paulius Rudzkis.
Analizė taip pat atskleidė, kad daugiausia laurų čia nuskynė didžiosios rinkos žaidėjos. Jos priėmė daugiausia naujų darbuotojų, ir tai rodo, jog šoktelėjusi paklausa paskatino šias bendroves investuoti į plėtrą, kad galėtų priimti ir apdoroti išaugusį užsakymų srautą.
Karantinas smarkiai pastūmėjo internetinę prekybą į priekį. Užsidarius namuose nebuvo kitos išeities – nepirkti nieko arba pirkti internete. „Kilus koronaviruso pandemijai, kai pradžioje buvo apribota mažmeninės prekybos veikla, neliko kito varianto – arba užsidaryti, arba verslą perkelti į kitą erdvę“, – pabrėžė Kauno technologijos universiteto (KTU) Interneto paslaugų centro DOMREG vadovė Daiva Tamulionienė.