
Prieš 2024-ųjų Kalėdas pasaulinė bendrovė „Coca-Cola“ paleido reklaminį vaizdo klipą, kuriame matomi jau tradiciniai baltieji lokiai ir kalėdinis „Coca-Colos“ karavanas. Tik šįkart nuokrypiu nuo tradicijos tapo pats siužeto kūrimo procesas – bendrovė neslėpė, kad jis darytas naudojant tik DI. Internete vartotojai šios naujienos nesutiko palankiai – vaizdo klipas vertintas kaip negyvas, dirbtinis ir dar vienas būdas išvengti mokėti atlyginimus menininkams.
IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.
Kiek anksčiau, 2023-iaisiais, „Coca-Cola“ pasinaudodama DI sukūrė kitą reklamą, pavadintą „Šedevru“ (angl. „Masterpiece“). Joje vaizduojamas meno studentas, kuriam galerijoje įkvėpimo suteikė Andy Warholo nupieštas „Coca-Colos“ buteliukas, kurį vienas kitam ima svaidyti meno kūrinių personažai – buteliukas keičia stilių, spalvas ir faktūrą, prisitaikydamas prie skulptūros ar paveikslo, kuriame atsidūrė. Reklama sulaukė pagyrų dėl idėjos įgyvendinimo ir specialiųjų efektų.
Indijoje komunikacijos ir rinkodaros agentūra „Ogilvy“ 2023 m. bendradarbiavo su vienu žymiausių Bolivudo aktorių Shahu Rukhu Khanu. Jis leido naudoti savo atvaizdą kuriant deep fake – vaizdo įrašams, kuriuose jo atvaizdas ir balso įrašas skaitmeniniu būdu pakeistas norint perteikti visai kitą informaciją. Skirtingai nei dauguma deep fake, naudojamų nusikalstamais tikslais, šis buvo publikuojamas viešai, kad juo galėtų naudotis įprastai tokio kalibro įžymybių savo reklamoms neįperkantis smulkusis verslas. Per kelis mėnesius šalyje pasipylė šimtai iš pažiūros identiškų reklamų, kuriose aktorius reklamavo vis kitą verslą – nuo elektronikos parduotuvių iki drabužių linijų.