Amerikiečių bendrovė „Johnson & Johnson“ pranešė sustabdžiusi priemonių, skirtų tamsioms odos dėmėms šviesinti, pardavimą, rašo „The New York Times“.
Gamintoja sprendimą paaiškino tuo, kad, kaip parodė pastarųjų kelių savaičių diskusijos, kai kurių „Neutrogena“ ir „Clean & Clear“ produktų pavadinimai ir aprašymai leidžia suvokti, jog šviesus odos atspalvis yra pranašesnis, palyginti su natūralesniu odos atspalviu. Taip pat paaiškėjo, kad kai kurie pirkėjai naudojo produktus, kad jų oda taptų šviesesnė.
Pranešama, kad „Clear & Clear“ linijos produktai, skirti odai šviesinti, nebuvo komerciškai parduodami JAV, tačiau jų buvo siūloma Indijos ir Vidurinjų Rytų regiono parduotuvėse.
Antirasistinio judėjimo, apėmusio daugelį pasaulio šalių, fone įvairios įmonės pradėjo keisti savo politiką.
Kiek anksčiau „Mars Corporation“, kuriai priklauso prekių ženklas „Uncle Ben's“, nusprendė pakeisti prekių ženklo logotipą, kuriame pavaizduotas juodaodis.
„PepsiCo“ taip pat planuoja pakeisti prekių ženklo „Aunt Jemima“ logotipą su pavaizduota juodaode moterimi.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama