Meniu
Prenumerata

penktadienis, lapkričio 22 d.


R. Williamsas: „Lietuvoje mums svarbi ne tik kaina – turime gauti kokybę“
Gytis Kapsevičius

Finansinių technologijų rinkoje konkurencija didėja kasdien, o stambias įmones vis grasina „apkandžioti“ maži, specializuoti ir lankstūs finansų startuoliai. Vis dėlto Lietuvoje įsikūrusios pinigų perlaidų paslaugas teikiančios bendrovės „Western Union“ žmogiškųjų išteklių vadovas Richardas Williamsas IQ apžvalgininkui Gyčiui Kapsevičiui atskleidė tikintis, kad ji sugebės prisitaikyti, o prie šio virsmo prisidės ir lietuviai.

– Iš tiesų esame senas verslas. Tačiau pažvelgus į mūsų 167 metų istoriją, joje vieną inovaciją nuolat keitė kita – būtent todėl mes vis dar čia.

Didžioji dalis mūsų klientų naudojasi tradicinėmis paslaugomis, bet jei atkreiptume dėmesį į paskutinio ketvirčio rezultatus, skaitmeninės paslaugos sudaro maždaug 11 proc. mūsų pajamų. Prieš 4–5 metus šis rodiklis siekė apie 5–6 proc. Tad skaitmeniniai produktai sparčiai populiarėja.

Daugybė žmonių naudojasi mūsų tinklu ir siunčia grynuosius, tačiau dabar mes siūlome įvairesnių galimybių. Aš pats praeitą savaitę atostogavau Prancūzijoje, iš savo telefono persisiunčiau į sąskaitą 500 eurų ir vėliau pasiėmiau juos grynaisiais. Taigi turime galimybę siųsti pinigus tiek virtualiai, tiek kaip grynuosius.

2018 10 11 13:00
Spausdinti