Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


ŽŽINIASKLAIDA
Reklamos rinką iš komos budina telekomunikacijų bendrovės
BNS

Reklamos rinka Lietuvoje išgyvena gilų nuosmukį, bet dar labiau jai smukti neleidžia telekomunikacijų verslai, socialiniai projektai ir savireklama, rašo „Verslo žinios“.

Bendras reklamos apimties kritimas televizijų kanaluose 18-ąją metų savaitę, palyginti su 11-ąja, prieškarantinine, siekia 34 proc., radijuje –  44 proc.

Tuo pat laikotarpiu televizijose telekomunikacijų reklamos padaugėjo 57 proc., interneto – 35 proc., mobiliojo ryšio – 15 proc. Tarp prekių ženklų didžiausią šuolį padarė „TV3 Play“ (252 proc.), „Telia“ (95 proc.), „Bitė“ (72 proc.), „Tele2“ (32 proc.).

Taip pat pastebima ir optimistiškesnių signalų – nustojo drastiškai kristi reklamos kiekis, matoma aktyvesnė komunikacija.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama

2020 05 13 08:44
Spausdinti