Per koronaviruso sukeltą krizę pralaimėsime daugelis, tačiau bus ir nugalėtojų
Kai didelė dalis pasaulio pradėjo uždaryti viešąsias erdves ir liko namie, nebuvo labai sunku nuspėti, kas iš verslų taps naujojo gyvenimo laimėtojais. Žinoma, pirmieji į galvą ateina muilo, dezinfekcinio skysčio ir medicininių kaukių gamintojai, tačiau laimėtojų buvo ne vienas.
Pasaulinė elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ ir pristatymo bendrovės buvo tarp didžiausių banginių, kurios pajuto gerokai išaugusią paklausą. Kovo viduryje „Amazon“ paskelbė sukursianti 100 tūkst. papildomų darbo vietų, kad galėtų aprūpinti visus norinčius gauti pirkinius ant namų slenksčio.
Ne kitaip ir Lietuvoje. Apie didėjantį užsakymų skaičių kalba „Pigu.lt“, su „Maxima“ susijusi „Barbora“ plečiasi staigiau, nei planavo, ir priėmė 320 naujų darbuotojų. „Iki“ džiaugiasi dar spalį paskelbusi apie bendradarbiavimą su lietuvių pristatymų startuoliu „LastMile“. Reaguodama į situaciją iš stalčiaus savo sprendimus buvo priversta traukti ir „Rimi“ – šis prekybos tinklas anksčiau, nei ketino, atidarė savo elektroninę parduotuvę.