Meniu
Prenumerata

pirmadienis, liepos 4 d.


PASITRAUKIMAS
„Starbucks“ pasitraukia iš Rusijos rinkos
BNS
Unsplash

JAV kavinių tinklas „Starbucks“ paskelbė, kad dėl karo Ukrainoje galutinai atsisako veiklos Rusijoje ir uždaro 130 šio šalyje turimų kavinių.

Šis žingsnis žengtas praėjus savaitei po to, kai iš Rusijos pasitraukė kitas kultinis JAV prekės ženklas „McDonald's“, prisijungęs prie kitų Vakarų bendrovių, nutraukiančių veiklą šioje šalyje dėl jos agresijos prieš demokratijos vertybes.

„Starbucks“ priėmė sprendimą pasitraukti ir nebeturėti savo prekės ženklo šioje rinkoje“, – pranešė JAV bendrovė.

Šis kavinių tinklas sustabdė savo veiklą Rusijoje kovo pradžioje, o dabar jau buvęs jo vadovas Kevinas Johnsonas tuomet smerkė Rusijos „neišprovokuotas, neteisingas ir siaubingas atakas prieš Ukrainą“.

Pirmoji „Starbucks“ kavinė Rusijoje buvo atidaryta 2007 metais, ir po trejų metų tinklo vadovai tvirtino, kad ši šalis, kaip ir Kinija, Brazilija bei Indija, yra viena svarbiausių kylančių šio prekės ženklo rinkų.

„Starbucks“ neatskleidė, kokį finansinį poveikį turės pasitraukimas iš Rusijos, tačiau mažmeninės prekybos analitikas Neilas Saundersas iš „GlobalData“ teigė, kad dėl ribotos tinklo veiklos Rusijoje nuostoliai veikiausiai nebus dideli.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama

2022 05 24 11:08
Spausdinti