Meniu
Prenumerata

penktadienis, lapkričio 22 d.


RYŠIO SUTRIKIMAS
„Tele2“ atnaujino atsiskaitymo paslaugų tiekimą klientams
BNS
Pixabay
Mobiliojo telefono vartotojas.

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ atnaujino atsiskaitymo paslaugų m. Ticket, m. Parking ir „MoQ“ tiekimą klientams. Jis buvo laikinai sustabdytas trečiadienį, iškilus grėsmei, kad klientų duomenys gali patekti į trečiųjų šalių rankas.

„Paslaugų tiekimas atnaujintas atlikus vidinį sistemos patikrinimą, įdiegus papildomus saugiklius ir užtikrinus, kad ankstesnės galimybės perimti informaciją nebėra“, – ketvirtadienį pranešė „Tele2“.

Naudojimąsi šiomis paslaugomis trečiadienio rytą apribojo pati „Tele2“. Tai padaryta paaiškėjus, kad galbūt iškilo rizika, jog mokėjimo metu tam tikri klientų duomenys galėjo tapti prieinami trečiosioms šalims. Pati įmonė teigia neturinti informacijos, ar tokių atvejų buvo.

Kiti mobiliojo ryšio operatoriai „Telia“ ir „Bitė“ ėmėsi papildomų veiksmų saugumui užtikrinti, bet nusprendė prieigos prie mokėjimo programėlių neblokuoti. „Bitė“ trečiadienio pavakarę pranešė, kad, įdiegus papildomus filtrus, galimybės perimti klientų duomenis nebėra.

Savivaldybės įmonė  „Susisiekimo paslaugos“ teigia, kad ėmėsi priemonių, jog ištaisytų saugumo spragas programėlėse m. Ticket ir m. Parking.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama

2020 03 05 12:32
Spausdinti