Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 13 d.


TELEKOMUNIKACIJOS
„Telia“ atkirto į „Bitės“ kaltinimus: duokite savo 5G skaičius, mes juos pareklamuosime
ELTA
IQ

„Telia“ pastebi, kad po praėjusią savaitę jos išsiųsto kreipimosi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl klaidinančios „Bitė Lietuva“ reklamos, ketvirtadienį veidrodiniu principu į tai sureagavo ir konkurentė.

„Su „Bite“ kovosime iki galo ne dėl reklamos, o gindami vartotojus nuo manipuliacijų matavimais“, – pranešime teigė „Telia“ prekės ženklo vadovė Jurgita Kojenets.

Ji kategoriškai atmetė visus „Bitės“ kaltinimus dėl tariamai nekorektiškai panaudoto palyginimo, konkurentų reklaminio šūkio ir mažo „Bitės“ 5G ryšio padengiamumo Lietuvoje.

„Tai – ne „Telia“ reklama, o vartotojams svarbūs faktai, kuriuos skelbiame. Jei „Bitė“ mums atsiųstų, kiek Lietuvos teritorijos dengia jų 5G ryšys, mes su malonumu juos pareklamuotume, kad skaičius neatrodytų toks mažas, koks yra dabar. Savo reklamoje mes naudojame naujausius savo turimus ir Ryšių reguliavimo tarnybai (RRT) pateiktus 5G padengiamumo duomenis, iš ten pat ėmėme ir naujausius oficialius „Bitės“ matavimų rezultatus. Kai bus dar naujesni, vadovausimės jais“, – sakė J. Kojenets.

„Telia“ teigimu, pernai „Bitės“ 5G aprėpė mažiau, nei 5 proc. Lietuvos teritorijos, „Tele2“ aprėptis siekė 5–10 proc., o pačios „Telia“ galėjo pasigirti net 80–85 proc. rodikliu, kuris šiemet dar pakilo iki 99 proc.

Pasak jos, prekių ženklus galima naudoti lyginamojoje reklamoje ir tam nereikia savininko sutikimo ar leidimo, kai lyginamoji reklama atitinka Reklamos įstatymo reikalavimus, o „Telia“ reklama juos visiškai atitinka.

„Telia“ reklamoje „Bitės“ prekių ženklai net nėra naudojami, nes oficialiai registruotas ženklas yra „Bitė. Taip lengviau“, o „Telia“ reklamoje sakoma „Tavo operatoriaus 5G pasiekia 5 proc. Lietuvos, nes taip lengviau.“

„Taip lengviau“ yra bendrinė sąvoka, kurią rasite bet kurioje knygoje, ar net įmonių registre. Aš jau nekalbu apie samprotavimus, jog „Bitei“ priklauso žalios spalvos nuosavybė ar kad kaip kūrybinė išraiška pasirinktas Lietuvos formos indo atvaizdavimas, kuris konkurentų teisininkams panašus į pietų Lietuvą“, – kalbėjo pašnekovė.

„Telia“ prekės ženklo vadovė J. Kojenets taip atkreipė dėmesį, kad „Bitės“ nuolat skelbiamų investicijų į 5G plėtrą skaičiai nėra specifikuojami, ar jie apima tik Lietuvą, ar ir Latviją, kurioje įmonė veikia, ar į tai įeina tik bazinės stotys, ar ir aukcione įsigyti dažniai ir kitos sąnaudos.

„Vadovaujamės aukščiausiais skaidrumo standartais ir visoje savo viešoje komunikacijoje, įskaitant ir reklamą, naudojamės tik patvirtintais, sąžiningais ir patikimais duomenimis. Jei mes sakome, kad investavome 100 mln. eurų, tai reiškia tiek ir išleidome 5G bazinėms stotims, pagal kurių skaičių „Bitę“ lenkiame kartais. Ir ne Latvijoje, o Lietuvoje, o visa tai patvirtina ir mūsų viešai skelbiamos finansinės ataskaitos“, – pažymėjo J. Kojenets.

2024 02 15 15:42
Spausdinti