Vyriausybės Seimui pateikta tolimojo susisiekimo transporto reforma siekiama keleivius persodinti į „švaresnį“ transportą. Tačiau autobusų vežėjai pasijuto diskriminuojami.
Vienintelis būsimos keleivių vežimo autobusais reformos laimėtojas bus valstybės įmonė „Lietuvos geležinkeliai“, kurios keleivių vežimo verslas yra dotuojamas. Tokios nuomonės laikosi keleivių autobusais vežėjai. Oficialiai nurodoma valdžios inicijuotos reformos priežastis – Konkurencijos tarybos (KT) nutarimas, kad esamas tolimojo susisiekimo autobusais reglamentavimas neatitinka Konkurencijos įstatyme įtvirtintos nuostatos užtikrinti sąžiningos konkurencijos laisvę.
Pagal Seimui pateiktą projektą dabartinės sutartys su šiuo metu rinkoje dirbančiais vežėjais galios iki kitų metų balandžio 1 d., vėliau į rinką jie galės ateiti tik pagal naują tvarką. Kelių transporto kodekso pakeitimais siūloma nustatyti, kad vežėjai, atitinkantys keliamus reikalavimus, gaus leidimus vežti keleivius tolimojo susisiekimo maršrutais.
Išaugo iki keistos reformos