Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 25 d.


„EUROVAISTINĖ“
Vaistininko dieną „Eurovaistinėje“ skambėjo „Ačiū, kad esate“
Partnerio turinys
Bendrovė
„Eurovaistinės“ Žmonių departamento vadovė Milda Kaleinikovė.

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“, kuriame dirba apie 800 vaistininkų, šiemet savo kolegų profesinę šventę minėjo dalindamiesi asmeniniu dėmesiu ir laužė hibridinio darbo ir nuotolinių susitikimų standartus. Vaistininko dienos proga įmonės vadovai ir administracijos savanoriai leidosi į kelionę po visą Lietuvą ir aplankė kiekvieną vaistininką, kad pasveikintų asmeniškai ir padėkotų už itin daug profesionalumo pareikalavusius pastaruosius metus.

„Eurovaistinės“ Žmonių departamento vadovė Milda Kaleinikovė teigė, kad į kiekvieną profesinę šventę verta žiūrėti kaip į momentą sąmoningai pagalvoti tiek apie savo veiklos prasmę, tiek apie profesijų atstovų indėlį mūsų kasdienybėje.

„Vaistininko diena, buhalterio, IT ar žmogiškųjų išteklių specialisto – visomis šiomis simbolinėmis šventėmis įmonėse siekiama parodyti dėmesį, pagarbą, padėkoti ir stiprinti buvimo komandoje jausmą. „Eurovaistinėje“ didžiausią komandos dalį sudaro būtent vaistininkai, kurių profesija per pastaruosius metus atliko itin reikšmingą vaidmenį sveikatos sistemoje“, – apie rugsėjo 25 d. minimą Vaistininko dieną pasakojo M. Kaleinikovė.

Personalo ekspertė sako, kad profesinė šventė – tik viena iš galimų organizacijos tradicijų, ir dėmesį kreipia į tai, kas tinka įmonės kultūrai.

„Veiklos prasmingumas yra vienas dalykų, kurį darbuotojai įvardija kaip labai svarbų veiksnį renkantis profesiją ar organizaciją. Profesijos šventė yra tik simbolika, kur kas svarbiau rasti būdų savo komandai priminti apie kasdienio darbo svarbą“, – teigė M. Kaleinikovė.

Vaistininkas – daugiau nei klientams konsultuoti

Vaistinių tinkle vaistininkas nėra vien žmogus, kuris konsultuoja klientus vaistinėje. Iš tiesų farmacijos specialistai veikia visoje organizacijoje: logistikos sandėlyje, administracijoje, eina vadovaujamas pareigas.

„Vyrauja stereotipas, kad vaistininko darbas apsiriboja veikla vaistinėje. Farmacininko išsilavinimą turintys žmonės veikia įvairiose vaistinių tinklo srityse, pvz., gali būti atsakingi už farmacinę paslaugą logistikoje, kur rūpinasi, kad visi vaistai būtų laikomi tinkamomis sąlygomis, atsakingai vežami. Taip pat administracijoje, kur yra atsakingi už farmacinės veiklos įstatymų laikymąsi. Vaistininkai dažnai tampa ir komandų ar regionų vadovais“, – apie farmacininko išsilavinimą turinčių žmonių karjeros galimybes pasakojo M. Kaleinikovė.

Ji atkreipė dėmesį ir į tai, kad vaistinės paslaugos plėtojamos įtraukiant vaistininkus į sprendimų priėmimą.

Bendrovė

„Vaistininkas yra arčiausiai pacientų esantis žmogus, todėl kiekvienas sprendimas vaistinėje įgyvendinamas prieš tai pasitarus su vaistininkais. Kiekvieną savaitę organizuojame susijungimą, kurį vadiname „Pulsu“, ir jame diskutuojame apie naujas paslaugas, aptariame klientų poreikius, farmacijos naujienas, tariamės dėl lojalumo programos, darbdavio įvaizdžio, motyvacinės sistemos ir kitų klausimų.“

Vaistininko kompetencija nuolat tobulinama

Pasakodama apie vaistininko darbo užkulisius, „Eurovaistinės“ atstovė teigė, jog nedaug kas žino, kad šios srities atstovai nuolat tobulina savo kompetencijas privalomuose ir savanoriškuose mokymuose: „Kasmet vaistininkams būtina tobulintis tam tikrą valandų skaičių, kad pratęstų licenciją ir turėtų pačias naujausias žinias apie medikamentus, gydymo būdus, galimas ligas, simptomus. Vaistininkai kelia kompetenciją dalyvaudami gydytojų paskaitose, susitikdami su vaistų tiekėjais.“

Be privalomų mokymų, Milda vardijo ir pačioje organizacijoje veikiančias iniciatyvas, skirtas tobulėti: „Eurovaistinėje“ sakome, kad ugdymą keičia ugdymasis, ir kiekvienas žmogus yra asmeniškai atsakingas už savo tobulėjimą, bet kartu sudarome galimybes augti. Turime vidinius lektorius – vieną, kuris padeda auginti klientų aptarnavimo kompetencijas, ir kitą, su kuriuo vaistinių vadovai tobulina savo lyderystės įgūdžius. Be to, veikia iniciatyvos, kuriose darbuotojai susijungia pasikalbėti apie asmenines patirtis.“

Derina skirtingus darbo modelius

Paklausta, kaip pavyksta tokioje didelėje organizacijoje atliepti skirtingus poreikius, pašnekovė sakė, kad būdų ieškoma nuolatos, o įmonėje pasiteisina nuotolinio ir gyvo kontakto derinimas: „Įmonės administracijoje esame pasirinkę hibridinį darbo modelį, kuris įsivyravo per pandemiją, bet mūsų vaistininkai pacientus visuomet konsultavo gyvai. Skirtingas darbo modelis kviečia ieškoti bendrumo ir kurti tradicijas, kurios vienytų. Ilgą laiką visus organizacijos susitikimus buvome pakeitę tik nuotoliniais, nes būdami sveikatos sektoriaus atstovai saugumui per pandemiją teikėme didžiausią prioritetą, tačiau dabar grįžta ir gyvi susitikimai, o Vaistininko dienos sveikinimas – vienas pavyzdžių, kad matome gyvo susitikimo vertę.“

Prisidėjo kiekvienas norintis

Pasakodama apie Vaistininko dienos sveikinimo organizavimą M. Kaleinikovė prisiminė, kad pakviesti kolegas į kelionę po vaistines nebuvo sunku, atvirkščiai – jie prisidėjo savanoriškai, nes mato ne tik šventę, bet ir galimybę geriau suprasti komandą, jos poreikius: „Aplankyti 272 vaistines – misija, kurios niekaip negalėtume įgyvendinti be kolegų įsitraukimo. Mūsų planas buvo nuvykti į kiekvieną vaistinę ir nustebinti kolegas. Prie staigmenos prisidėjo ne tik vadovai, bet ir visų sričių specialistai, kuriems tai buvo proga iš arčiau pažinti, kuo gyvename vaistinėse, susipažinti su kolegomis iš visos Lietuvos, išgirsti, kas aktualu mūsų pacientams.“

M. Kaleinikovė pasakojo, kad kolegos ne tik prisidėjo prie sveikinimo, bet ir kartu vystė idėjas, planavo maršrutus, pakavo dovanas: „Organizacijoje veikiame remdamiesi principais, ir vienas jų sako, kad „Sėkmingi esam tik kartu“, kuris ir paskatino šiemet į Vaistininko dienos sveikinimą pažiūrėti naujai – įtraukti kuo daugiau kolegų ir aktualizuoti asmeninio ryšio svarbą.“

BEREKLAMOS:

2022 09 26 14:57
Spausdinti