Vokietijos automobilių pramonė smarkiau nei kitos pramonės šakos nukentėjo nuo COVID-19 pandemijos, pareiškė Vokietijos ekonomikos instituto (IW) ekspertai.
Tai reiškia, kad automobilių pramonė nustojo būti lemiamu šalies ekonomikos augimo varikliu, rodo IW tyrimo rezultatai, kuriuos paskelbė verslo dienraštis „Handelsblatt“.
Pandemijos pradžioje pasaulinės automobilių tiekimo grandinės smarkiai nukentėjo. Vėliau staigiai nukrito automobilių paklausa, kuri atsigauna itin lėtai. Padėtį komplikuoja jau esami dideli pertekliniai pajėgumai ir technologinės pertvarkos.
„Dėl šių priežasčių pirmą kartą per dešimtmetį automobilių pramonė vėl susidurs su apčiuopiamais pokyčiais personalo srityje ir ji nebebus laikoma augimo varikliu Vokietijoje“, – pabrėžė ekspertai.
Rugsėjo 8 dieną įvyks automobilių pramonės atstovų susitikimas su Vokietijos vyriausybe ir žemės valdžios atstovais, praneša „Deutsche Welle“.
Krikščionių socialinė sąjunga, priklausanti valdančiajai koalicijai, ragina suteikti papildomos pagalbos automobilių įmonėms ir paremti elektrinių transporto priemonių plėtrą šalyje. Visgi Vokietijos kanclerė Angela Merkel nemano, kad būtina išplėsti esamą finansinės pagalbos paketą.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama