Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


The Economist
DEGANTIS KLAUSIMAS
Naujas būdas spręsti didžiausią klimato kaitos galvosūkį – perėjimą prie ekologiškesnės pramonės
Atrodo, kad elektrifikavimas gali nurungti anglies dioksido surinkimą bei saugojimą ir net vandenilį. BASF verslas – molekulinis. Didžiausia pasaulyje cheminių medžiagų
IT ir transportas
TRANSPORTAS
Geležinkelių elektrifikavimas – pavėluota, bet neišvengiama investicija. Ar ji atsipirks?
Nepaisant akivaizdžios ekonominės ir ekologinės naudos, geležinkeliai Lietuvoje yra vieni mažiausiai elektrifikuotų Europoje. Elektrifikuoti trys ruožai: Vilnius–Kaunas, Lentvaris–Trakai ir Vilnius–Kena. Tai 150 km, arba 9 proc. viso šalies geležinkelių tinklo. Štai Šveicarijoje elektrifikuota 100 proc., Liuksemburge ir Juodkalnijoje – 90 proc. geležinkelių tinklo.
Aktualijos
Traukiniai pasikinkys elektrą
Naftos magnatams artėja sudėtingų išbandymų laikas. Pasauliui vis darniau planuojant aplinką saugančius sprendimus, naftos produktais maitinamam transportui lenktyniauti darosi sunku. Energetikos revoliucija į šį sektorių sparčiai skverbiasi.
ŽYMA
ELEKTRIFIKACIJA