Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


IT ir transportas
BĖGIAIS PER LIETUVĄ
Lietuvos geležinkeliai vežėjams bus pigesni – elektrifikavus ruožą Vilnius–Klaipėda, šie sutaupys pusę milijardo eurų
Elektrifikavus geležinkelių infrastruktūros ruožą Vilnius–Klaipėda Lietuvos geležinkelių tinkle veikiantys vežėjai potencialiai sutaupys apie 505 mln. eurų, o pats projektas atsipirks per 19 metų, „Verslo žinioms“ teigė Viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojos „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
Aktualijos
POKYČIAI „LTG LINK“
„LTG Link“ vadovo pareigas pradeda eiti K. Meidė
LTG grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ generaline direktore paskirta Kristina Meidė. Ji šias pareigas pradeda eiti nuo vasario 1
The Economist
PASAULIS 2022. AZIJA
Lėtasis traukinys: geležinkeliai greitai pasieks beveik visus Indijos kampelius
1853 m. britų pagamintas garvežys su 14 nedidelių vagonų išvyko iš laikinos stoties, pastatytos netoli Bombėjaus pusiasalio galo vakarinėje Indijos pakrantėje, ir nupukšėjo 34 kilometrus į šiaurę iki susikirtimo su žemynine dalimi ties Tane. Jaučių traukiamu vežimu tokia kelionė galėjo trukti kelias dienas. Vos po keleto metų naujuoju geležinkeliu jau riedės medvilnė ir skatins augti dinamišką tekstilės sektorių. Bet nepaisant naudos, kuri netrukus turėjo atrodyti akivaizdi, tiesiant pirmąją liniją kilo tokių žiaurių iššūkių, kad nuostabu, jog ta linija apskritai buvo nutiesta. Net 10 tūkst. nepatyrusių darbininkų vargo su novatoriškomis metodikomis svilinant baisiam karščiui ir semiant musonų potvyniams, kad paklotų stabilų pagrindą nuodingų gyvačių knibždančiose pelkėse.
Verslas
TARIFAI
Itin išaugę geležinkelio tarifai smogė verslui, ministras neatmeta juos mažinti
Lietuvos verslas sako, kad šiemet smarkiai padidinti geležinkelio paslaugų tarifai gali tapti pernelyg didele našta ir ragina didesnius įkainius atidėti ateičiai. Susisiekimo ministerijos atstovai tikina, kad diskusijos su verslu apie galimybę mažinti tarifus tebevyksta, tačiau sprendimų kol kas nėra. Ministras neatmeta, kad įkainiai gali būti mažinami, jei Vyriausybė nuspręstų dotuoti geležinkelių infrastruktūrą.
IT ir transportas
GELEŽINKELIAI
„Rail Baltica“ išsaugojo išskirtines teises į 1,6 mlrd. ES eurų
Lietuva ir kitos Baltijos šalys neturėtų blokuoti visos ES ekonomikos gaivinimo plano. Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkelio projektas „Rail Baltica“
IT ir transportas
GELEŽINKELIAI
Rusija sustabdė keleivinius traukinius Maskva–Karaliaučius
Rusija nuo balandžio 6-osios laikinai atsisakė keleivinio traukinio Maskva–Karaliaučius, vykstančio per Baltarusiją ir tranzitu per Lietuvą. Apie tokį sprendimą pranešusi Rusijos
IT ir transportas
DEŠIMTMEČIO PLANAS
Susitarė „Ukrzaliznycia“ ir „Deutsche Bahn“
Ukrainos geležinkelių infrastruktūros valdytoja ir pervežimų operatorė „Ukrzaliznycia“, Vokietijos „Deutsche Bahn“ ir jos projektų plėtros padalinys „DB Engineering & Consulting“ (DB E&C) pasirašė tarpusavio supratimo memorandumą dėl strateginės partnerystės plėtojant „Ukrzaliznycia“.
IT ir transportas
GELEŽINKELIAI
Ukraina geležinkelius paskolina „Deutsche Bahn“
Ukrainos infrastruktūros ministerija ir Vokietijos nacionalinis geležinkelių operatorius „Deutsche Bahn“ pasirašė tarpusavio supratimo memorandumą dėl tolesnio bendradarbiavimo transporto srityje ir Ukrainos geležinkelių infrastruktūros valdybos ir pervežimo operatorės „Ukrzaliznycia“ plėtros.
Aktualijos
Traukiniai pasikinkys elektrą
Naftos magnatams artėja sudėtingų išbandymų laikas. Pasauliui vis darniau planuojant aplinką saugančius sprendimus, naftos produktais maitinamam transportui lenktyniauti darosi sunku. Energetikos revoliucija į šį sektorių sparčiai skverbiasi.
Aktualijos
R.Masiulis: į „Rail Baltica“ Lietuva investuoja daugiausiai
Į bendrą trijų Baltijos šalių projektą – europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ Lietuva investuoja daugiausiai, teigia susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Verslas
„Rail Baltica“ atveža geležinkelininkų trūkumą
„RB Rail“ valdybos pirmininkė Baiba Rubesa pareiškė, kad naujai tiesiamai europinei vėžei eksploatuoti dabartinių pajėgumų neužteks. Geležinkelį ketinama užbaigti iki 2026 metų, o iki to laiko Baltijos šalyse reikia arba apmokyti naujus darbuotojus, arba jų atsivežti, pabrėžė ji.
Aktualijos
Geležinkelio inspekciją siūloma prijungti prie Kelių transporto inspekcijos
Valstybinę geležinkelio inspekciją siūloma prijungti prie Valstybinės kelių transporto inspekcijos. Tokį Susisiekimo ministerijos siūlymą kitą savaitę svarstys ministrų kabinetas. Anot susisiekimo ministro, pertvarka leis per metus sutaupyti apie 350 tūkst. eurų.
ŽYMA
GELEŽINKELIAI