Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


Verslas
VIEŠBUČIAI
Minibarų tuštėjimo metas
Gėrimų buteliukų prigrūsti šaldytuvai viešbučių kambariuose sulaukė pokyčių Viešbučio minibaras kitąmet minės penkiasdešimtmetį – 1974 m. Honkongo viešbutyje „Hilton“ buvo pristatytas
Verslas
NEALKOHOLINIAI GĖRIMAI
Nealkoholinio alaus ir vyno rinka pamažu stiebiasi Europoje, taip pat Lietuvoje. Ką šie pokyčiai atneš visuomenei ir verslui?
Saulėtą gegužės savaitgalį žmonių būreliai traukė į Vilniuje esančius parodų rūmus „Litexpo“. Čia, tik įėjus pro duris ir parodžius bilietą,
Verslas
„Kalnapilio-Tauro" grupė: alaus vartojimas mieste krito trigubai daugiau nei kaime
Alaus rinka pastoviai krenta, rodo „Kalnapilio-Tauro" grupės pateikti rezultatai. Skaičiuojama, kad šiais metais ji sunyko 9,2 proc., tačiau matuojant nuo antro metų ketvirčio, kai kainos gerokai ūgtelėjo skaičiai dar didesni.  Birželį alaus rinka traukėsi 15,9 proc.
Verslas
Alaus rinkai traukiantis, „Kalnapilio-Tauro“ grupę gelbsti nealkoholiniai gėrimai
Besitraukianti alaus rinka mažino „Kalnapilio-Tauro“ grupės pelną, grupės vadovas Marijus Kirstukas dėl padidintų akcizų šiais metais prognozuoja dar didesnį kritimą. Kompensuoti praradimus planuojama didinant sulčių ir nealkoholinių gėrimų pardavimus.
Verslas
Branginti verta
Jau nuo lapkričio už gėrimus vartotojams gali tekti mokėti brangiau
Kultūra
Dėvėti 
„Nei second hand rūbai, nei turgaus sendaikčiai nėra antrąsyk mikrobangėje pašildyti valgiai“, – pasakė hipsterių kultūros slenksčius minanti keturiasdešimtmetė, su pasimėgavimu nugerdama „Dundulio“ IPA keistu pavadinimu.
ŽYMA
GĖRIMAI