KOMENTARAS
Transporto įmonių raktas į konkurencinį pranašumą 2024 m. – tvarumas ir inovacijos
TRANSPORTO SKAITMENIZACIJA
R. Adziukevičiūtė-Buzė: Lietuvos institucijų branda skaitmenizuotis tikrai aukštesnė negu vidutinė (interviu)
LIETUVA
„Begos“ vadovas L. Rimkus: Lietuva neišnaudoja Ukrainos krovinių galimybių
KLAIPĖDOS UOSTAS
Nuo Baltarusijos tranzito priklausęs Klaipėdos uostas prarado penktadalį krovinių, bet ne plėtros ambicijas
SAUSUMOS IR JŪRŲ TRANSPORTAS
Ekspertai: situacija transporto rinkoje rudenį bus ne tokia bloga, kokios tikėtasi
SPECIALUSIS SKYRIUS KLAIPĖDA 2022
Uostą paversti miestu
SANKCIJOS
Maskva: Vakarų sankcijos „praktiškai sulaužė visą Rusijos logistiką“
LIETUVOS PAŠTO NUOSTOLIAI
Beviltiškas Lietuvos paštas ir kitos valstybinio kapitalizmo grimasos
KOMENTARAS
Lietuvos vežėjams iššūkiai dėl karo Ukrainoje dar tik prasideda
RYTŲ KAIMYNĖS
Tranzito koridorių praradusi Lietuva: vieni laukia karo baigties, kiti ieško galimybių
LOGISTIKA
Lietuviški grūdai spragų geležinkelyje ir uoste neužkaišys
INTERVIU
„Capitalica“ vadovas A. Barštys: perspektyvų matome logistikos NT versle
LOGISTIKA
Neramumai Kazachstane turės įtakos Lietuvos logistikos verslui
TOP500
Vienas lauke ne karys: M. Veselis įsitikinęs, kad sėkmė lydi tik su gera komanda
LAIVYBA
Pasaulio ekonomiką išbalansavęs koronavirusas sutrikdė krovinių gabenimo srautus. Sugrįžti į vėžes prireiks laiko.