Meniu
Prenumerata

trečiadienis, vasario 21 d.


Reiklus pirkėjas
BANDOMASIS VAŽIAVIMAS
„Toyota bZ4X“: ar konkurentai turėtų išsigąsti į elektromobilių rinką įžengusio didžiausio gamintojo?
Gamtą ir vairuotojų pinigines taupiais hibridais saugojusi „Toyota“ neskubėjo gaminti elektromobilių, tačiau pirmasis pagaliau rieda miestų gatvėmis. Ko tikėtis iš
The Economist
NAUJI RATAI
Vyksta lenktynės keičiant automobilių pramonės veidą
Ar gali automobilių gamintojos pasivyti „Teslą“ ir sėkmingai pereiti prie programinės įrangos?
Verslas
AUTOMOBILIŲ PRAMONĖ
„Toyota“ uždaro gamyklą Rusijoje, darbuotojus atleis
Japonijos automobilių pramonės gigantė „Toyota Motor Corporation“ uždarys savo gamyklą Sankt Peterburge, rašo Rusijos verslo leidinys „Kommersant“, remdamasis savais šaltiniais.
Pasaulis
PASAULIO TURTINGIEJI
E. Muskas tapo turtingiausiu žmogumi pasaulyje
Elonas Muskas tapo turtingiausiu žmogumi pasaulyje aplenkęs „Amazon“ savininką Jeffą Bezosą, kai pirmadienį automobilių nuomos įmonė „Hertz“ pranešė, kad nori pirkti 100 tūkst. automobilių „Tesla“. Tai lėmė įspūdingą E. Musko bendrovės ir jos vadovo tinklo kainos kilimą.
Verslas
KLIMATO KAITA
„Toyota“ vadovas: dėl elektromobilių formuojasi „burbulas“
Didžiausios Japonijoje ir vienos didžiausių pasaulyje automobilių gamintojos „Toyota Motor Corp.“ vadovo Akio Toyoda manymu, pasaulyje formuojasi „burbulas“ dėl elektromobilių, jų skatintojams ignoruojant CO2 emisijos papildomoje elektros gamyboje faktorių, taip pat ir valstybių išlaidas pereiti prie elektrinių transporto priemonių.
The Economist
AUTOMOBILIŲ GAMYBOS ATEITIS
Kelionės po Teslos visatą, kurioje gimsta naujų žvaigždžių
Kadaise „Tesla“ viena karaliavo elektromobilių pasaulyje. Jau nebe.
Verslas
AUTOMOBILIŲ PRAMONĖ
Pasaulio automobilių gamintojai dėl pandemijos neteko 250 mlrd. JAV dolerių pajamų
Pasaulio automobilių gamintojai dėl koronaviruso pandemijos, dėl kurios buvo laikinai sustabdyta gamyba ir kuri sudavė didelį smūgį paklausai, pirmąjį pusmetį neteko maždaug 250 mlrd. JAV dolerių pajamų, rodo agentūros „Dow Jones“ atlikta įmonių veiklos ataskaitų analizė.
Verslas
AUTOMOBILIŲ PREKYBA
Šalutinis karantino poveikis: kaip nuo šiol pirksime automobilius?
Naujų automobilių salonuose niekada nebūna daug žmonių – pirkėjai dažniausiai atvyksta po vieną ar poromis, prie jų visuomet prieis pardavėjas.
IT ir transportas
KORONAVIRUSAS
„Toyota“ iki balandžio 19-osios stabdo savo gamyklas Europoje
Japonijos automobilių gamybos milžinė „Toyota Motor“ pirmadienį paskelbė dėl koronaviruso pandemijos laikinai stabdanti savo gamyklas Europos šalyse ir Turkijoje, pranešė
IT ir transportas
AUTOMOBILIŲ PREKYBA
„Toyota“ nepavejama buvo ir 2019-aisiais
Praėjusiais metais pasaulyje daugiausia automobilių pardavė „Toyota“, antras liko „Volkswagen“, trečią vietą, nepaisant smukusios paklausos, išsaugojo „Ford“. 
IT ir transportas
„TOYOTA COROLLA TOURING SPORTS“
Ar sunku išsiskirti iš minios?
„Toyotos“ kompaktinės klasės universalas po maždaug 12 metų susigrąžino populiarųjį „Corollos“ ženklelį, o nutraukus „Avensis“ gamybą liko vienintelis klasikinio stiliaus universalas didžiausio Japonijos automobilių gamintojo garaže.
IT ir transportas
„TOYOTA CAMRY“
Pirmyn į praeitį
Didžiausias „Toyotos“ sedanas grįžo į Europą. Senąjį Žemyną okupavus vienatūriams, visureigiams ir krosoveriams, dideli solidūs sedanai atrodo lyg tuoj išnyksiantys dinozaurai.
IT ir transportas
„TOYOTA COROLLA“
Metų naštos nepalaužtas modelis pagaliau tapo stilingas
Retas automobilio modelis tiek gyvena. Prieš jus – 12-oji „Corollos“, gaminamos nuo 1966 m., karta. Jos ženkliukas vėl klijuojamas ant trijų tipų kėbulų – hečbeko, sedano ir universalo. Buvo kilę kiek sumaišties, kai 2006-aisiais japonai „Corollos“ hečbekus pakrikštijo „Auris“, o legendinį vardą rezervavo sedanams. Dabar viską grįžo kaip buvę.
ŽYMA
TOYOTA