Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 20 d.


Komentarai
MAKROEKONOMIKA
Kodėl Lietuvos vartotojų optimizmas – didžiausias Europos Sąjungoje?
Lietuvos vartotojų optimizmas kovo mėnesį buvo didžiausias visoje Europos Sąjungoje, o Lietuva ir Lenkija – vienintelės valstybės, kur vartotojų optimizmo
Komentarai
KOMENTARAS
Mažmeninė prekyba metus gali baigti augimu: vartotojų optimizmas auga, mažėja infliacijos įtaka
Rugsėjo pabaigoje Valstybės duomenų agentūra paskelbė Lietuvos mažmeninės prekybos rodiklius už rugpjūčio mėnesį. Remiantis duomenimis, didžiausią nuosmukį patyrė maisto ir ilgai naudojamų prekių, kaip elektronika, segmentai. Tačiau mažmenininkų pardavimų kritimo tempai lėtėja, o tai lemia lėtėjanti infliacija ir augantis vartotojų optimizmas. Tiesa, mažmeninės prekybos augimui 2024 m. pradžioje iškils naujų rizikų, iš kurių didžiausia – nebe infliacija.
ŽYMA
VARTOTOJŲ PASITIKĖJIMAS