Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 25 d.


Komentarai
KOMENTARAI
Rudenį e. komercijai vieno scenarijaus neužteks
Po pirmųjų pandemijos metų, verslui atnešusių daug nežinomybės, šią vasarą nusistovėjo  tendencijos, leidusios geriau suprasti vartotojų elgseną ir iš dalies susigrąžinti paklausos ir pasiūlos kontrolę. Tačiau puikiai suvokiame, kad tai buvo tik trumpas atokvėpis verslui – už kampo laukia nauji iššūkiai, ypač e. komercijai. Šiuo metu vienas didžiausių e. komercijai maistu – būsimos paklausos prognozė. Nuo jos tikslumo priklauso resursų poreikis ir verslo rezultatai, todėl jau vasarą verslas dėliojosi rudens ir žiemos scenarijus. O jų, priešingai nei praėjusių metų rudenį, bus ne vienas. Pasiruošimas artėjančiam rudeniui iš e. prekybos verslo pareikalaus daugiau planavimo, kūrybos ir drąsos priimant sprendimus. 
Verslas
INTERNETINĖ PREKYBA
„PHH Group“ vadovas D. Liulys: pirmoji karantino banga mus stumtelėjo trejus metus į priekį
Internetinė prekyba karantino laikotarpiu išgyvena aukso amžių. Apie išaugusius užsakymų srautus, pasikeitusį darbo organizavimą ir planuojamą plėtrą Liepa Žeromskaitė kalbėjosi
Verslas
KARANTINAS
Augantys užsikrėtimai grąžina gyventojus į namus
Spalį smarkiai išaugus susirgimų koronavirusu skaičiui, Lietuvos gyventojai vis rečiau lankėsi viešo susibūrimo vietose, mažiau ėjo į biurus bei daugiau laiko leido  namuose ir aplink namus.
ŽYMA
INTERNETINĖ PREKYBA