Meniu
Prenumerata
...
Log Out
ketvirtadienis, birželio 1 d.
Prenumerata
Komentarai
Finansai ir investavimas
Verslas
IT ir transportas
Aktualijos
NT ir energetika
Pasaulis
Sportas
IQ Tema
Advokatas
The Economist
IQ video
Kava su IQ
Atradimai
Reiklus pirkėjas
Temos
Vietovardžiai
Namie ir svečiuose
Kultūra
Žurnalas
Žurnalas
IQ Tema
NUOMONĖS FORMUOTOJAI
Visos tavo mintys: kaip veikia nuomonės formuotojų rinka?
Nuomonės formuotojai tampa reikšminga reklamos verslo ir visuomenės gyvenimo dalimi. Kas jie tokie ir kaip jie veikia? Vis didesnę visuomenės dalį
Komentarai
RIMTI REIKALAI
Didžiagabaritis poveikis (satyra)
Senamadiški laikraščiai ir neypatingi internetiniai portalai gaišta laiką rašydami apie smulkiuosius influencerius, kurie per dienas rausiasi tose pačiose drabužinėse, uosto
IQ Tema
NUOMONIŲ FORMUOTOJAI
Žurnalistika iš miegamojo
Socialiniai tinklai iškėlė naujus nuomonių lyderius, kurių auditorija nenusileidžia tradicinei žiniasklaidai. Dėl to kyla painiava. Pernai kovo 3 d. iš premjero Sauliaus Skvernelio
ŽYMA
NUOMONĖS FORMUOTOJAI