Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, liepos 25 d.


IQ Tema
NUOMONĖS FORMUOTOJAI
Visos tavo mintys: kaip veikia nuomonės formuotojų rinka?
Nuomonės formuotojai tampa reikšminga reklamos verslo ir visuomenės gyvenimo dalimi. Kas jie tokie ir kaip jie veikia? Vis didesnę visuomenės dalį
Kultūra
Feisbuko poezija
Prieš šešerius metus teko rengti interviu su tuo metu vienu profesio­naliausių mūsų šalies žurnalistų. Klausinėjau apie socialinio tinklo komunikacijos specifiką, būsimą populiarumą ir apskritai ar jis toks būtinas XXI a. žmonėms. Pašnekovas feisbuką metaforiškai palygino su vos pažįstamų asmenų susibėgimu vyno bare tik kelioms ar keliolikai minučių. Apie glaudesnį, tikresnį ir ilgesnį internautų kontaktą socia­liniuose tinkluose kalbėti nėra prasmės.
ŽYMA
MANTVYDAS LEKNICKAS