Meniu
Prenumerata

penktadienis, kovo 29 d.


Aktualijos
DUOMENŲ NUTEKINIMAS
Prekybos tinklų atstovai apie laužimąsi į klientų paskyras: duomenys nebuvo nutenkinti
Pirmadienį neteisėtai bandant prisijungti prie prekybos tinklų „Iki“, „Rimi“ bei „Kesko Senukai Digital“ klientų paskyrų, įmonių atstovai tikina, kad pirkėjų
Verslas
SAVAVALDŽIAI AUTOMOBILIAI
Vilniuje prekes pristato savavaldžiai robotai. Kaip toli šis eksperimentas gali mus nuvežti?
Du mėnesius iki vasaros pabaigos Vilniaus Naujamiesčio, Senamiesčio ir Žvėryno rajonuose internetu užsakytus maisto produktus pristatė savavaldžiai automobiliai. Šį eksperimentą surengė prekybos tinklas „Iki“, lietuvių prekių pristatymo startuolė „LastMile“ ir estų įmonė „Clevon“.
IT ir transportas
INOVACIJOS
Vilnius – autonominio transporto bandymų poligonas: prekes vežios trys autorobotai
Vilnius tapo pirmuoju miestu Europoje, kurio centre maisto prekes pristatinės autonominiai automobiliai. Prekių pristatymo startuolio „LastMile“ autonominiai automobiliai pirkinius išvežios be
Verslas
Rimi ir IKI susijungti negali – Konkurencijos taryba tam nedavė leidimo
Konkurencijos taryba paskelbė, kad UAB „Rimi Lietuva“ neįvykdė prisiimtų įsipareigojimų, kuriuos institucija buvo patvirtinusi kaip sąlygą šiai įmonei įgyti 100 proc. UAB „PALINK“ akcijų.
Verslas
Prekybos tinklų darbo ribojimas: analitikai skeptiški, profsąjungos giria
Ekspertai skeptiškai vertina socialinės apsaugos ir darbo ministro Lino Kukuraičio idėją reguliuoti mažmeninės prekybos tinklų darbo laiką per šventes. Tačiau profesinės sąjungos ją giria ir mano, jog darbuotojams reikia leisti pailsėti.
Verslas
„Lidl Lietuva“ paskelbė savo pajamas
Prieš metus pirmąsias parduotuves Lietuvoje atidariusi vokiško kapitalo įmonė „Lidl Lietuva“ paskelbė, kiek pajamų gavo praėjusiais finansiniais metais.
Aktualijos
Kaip grūdinosi mažmenininkas
Pirmaisiais nepriklausomybės metais ambicijų tapti šių dienų „Maximomis“, „Norfomis“ bei „Iki“ turėjo ir daugiau verslininkų. Kodėl jiems nepavyko?
Aktualijos
Milžinų paunksmėje
Agresyviausią prekybos tinklų plėtrą išgyvenę smulkieji krautuvininkai bando imituoti didžiųjų rinkodaros metodus, tačiau jų sėkmė gali glūdėti posakyje, kad nauja yra gerai užmiršta sena
ŽYMA
PREKYBOS TINKLAI